Emocje przedstawiane w reklamie – Reklama i jej różne wzory

Emocje przekazane w reklamie mocą stanowić głównym powodem jej sukcesu, figa w związku z tym dziwnego, iż coraz większa kwota reklam bazuje właśnie na ludzkich emocjach. I atoli gros odbiorców totalnie zdaje sobie spośród tego faktu sprawę, nie ma guzik przeciw temu.
Wielu z nas ciężko odczuwa emocje natomiast uczucia innych, takie podczas gdy przerażenie, ból, biedka, głód… Współczucie oraz strach poprzednio niektórymi zjawiskami to zazwyczaj wykorzystywane w reklamach emocje. Zaś w samej rzeczy np. zrozpaczona wdowa pozbawiona po śmierci męża środków aż do życia jest skuteczną zachętą do wykupienia polisy na trwanie, oraz widok osoby zwijającej się z bólu po niezmiernie realistycznie pokazanym upadku zwiększa efektywnie sprzedaż środków przeciwóbolwych. Są tudzież takie reklamy, które próbują własny finisz zdobyć przez ukazanie dosyć drastycznych zdjęć, np. kampanie antynikotynowe pokazujące zdjęcia osób chorujących na raka.
Aczkolwiek nie lecz wciąż przykre oraz bolesne uczucia są stosowane w reklamach w celu zagrania na emocjach widzów. Tak samo jak notorycznie (a nawet częściej) prezentuje się takie uczucia, jak zadowolenie oraz uciecha. Milusiński zajadające się z błogim uśmiechem deserem, dorośli z radością korzystający spośród samochodu – takich przykładów spośród zadowolonym z życia (a właściwie spośród konkretnego produktu) człowiekiem w roli głównej w reklamach znaleźć jest dozwolone wiele. Grunt, ażeby dochrapać się finał tudzież usposobić przychylnie odbiorcę aż do tego, że ustalony produkt zapewni mu radosne i wesołe trwanie czy też również uchroni zanim przykrymi zdarzeniami względnie bólem.